Αρχική | Υγεία | Γυναίκα | Κανόνες διατροφής για όσες διανύετε τη δεκαετία των ’40

Κανόνες διατροφής για όσες διανύετε τη δεκαετία των ’40

Κανόνες διατροφής για όσες διανύετε τη δεκαετία των ’40

Μπορεί να ζυγίζεστε θρησκευτικά, να ασκείστε τακτικά και να τρώτε πολύ λίγο. Και όμως η κλίμακα της ζυγαριά σας να μην πέφτει και να είστε σε ένα οδυνηρό αδιέξοδο, ή, ακόμη χειρότερα, να πηγαίνετε προς τη λάθος κατεύθυνση.

Τι σημαίνει αυτό;

Δυστυχώς, οι κανόνες διατροφής και οι δίαιτες που ήταν αποτελεσματικές στη δεκαετία των ’20 και των ’30 σας, μπορεί να αποτύχουν στη δεκαετία των ’40 σας. Εάν, έχετε φτάσει ή οδεύετε προς τα 40, δοκιμάστε  τις παρακάτω συμβουλές ώστε να μην πάρετε κιλά.

Μήπως ζυγίζεστε καθημερινά; Αν και οι μελέτες δείχνουν, ότι το καθημερινό ζύγισμα, βοηθάει μερικούς ανθρώπους να διατηρήσουν το βάρος τους υπό έλεγχο, από την άλλη αυτή η συνήθεια μπορεί να είναι απογοητευτική μετά τα 40 έτη. Οι ορμονικές διακυμάνσεις στη δεκαετία των ’40 σας, μπορεί να δημιουργήσουν κατακρατήσεις, οι οποίες μεταβάλλουν το βάρος σε καθημερινή βάση. Ενώ εάν, ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα, περίπου την ίδια ώρα της ημέρας για την ίδια ημέρα της εβδομάδας, θα έχετε έναν πιο ακριβή αριθμό των κιλών σας.

Η νοοτροπία ότι, θα φάτε ένα κομμάτι κέικ επιπλέον και με μισή ώρα ελλειπτικό, θα το κάψετε, δεν λειτουργεί τόσο εύκολα μετά από 40. Ο μεταβολισμός μειώνεται περίπου 2 έως 3% κάθε δεκαετία, με αποτέλεσμα να χρειάζεστε  λιγότερες θερμίδες, όσο περνάνε τα χρόνια. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να κάψετε ένα γλυκό, που έχει 200 θερμίδες, τότε θα πρέπει να περπατήσετε για περίπου μια ώρα ή να κάνετε 30 λεπτά αεροβική γυμναστική. Αντί λοιπόν, να μπαίνετε σε αυτή τη διαδικασία, μπορείτε να επιτρέψετε στον εαυτό σας μικρές απολαύσεις με μέτρο, ώστε να μη πάρετε κιλά.

Μήπως παραλείπετε γεύματα; Η παράκαμψη των γευμάτων δεν είναι ποτέ σοφή, σε καμία δεκαετία, αλλά ακόμα χειρότερα εάν διανύετε τα 40 έτη. Διότι, κυρίως μετά από τα 40, αν δεν έχετε φάει αρκετά κατά τη διάρκεια της ημέρας, λαχταράτε περισσότερο τα γλυκά και τα σάκχαρα. Μια καλύτερη προσέγγιση είναι, να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να μειωθεί ο πόθος σας για τα γλυκά.

Μπορεί να μην έχετε χρόνο για μαγείρεμα και να προτιμάτε το έτοιμο φαγητό, όμως οι ορμονικές αλλαγές μετά από 40 είναι ένα μεγάλο ζήτημα. Διότι σε αυτή τη δεκαετία έχετε συνήθως τη τάση να προσθέτετε τα περισσότερα κιλά στη περιοχή της κοιλιάς και εάν καταναλώνετε τρόφιμα εκτός σπιτιού, τότε  κάνετε κατακρατήσεις. Όλα αυτά είναι βλαβερά για την υγεία σας, δεδομένου ό,τι το νάτριο και το υπερβολικό λίπος, μπορεί να βλάψουν την καρδιά, να συμβάλουν στην υψηλή αρτηριακή πίεση και στον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, στη χαμηλότερη οστική πυκνότητα, και να οδηγήσουν σε οστική απώλεια. Εάν, δεν μπορείτε με τίποτα να μαγειρέψετε, τότε προσπαθήστε να καταναλώνετε υγιεινές τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες και χωρίς αλάτι.

Συνήθως σε αυτή τη δεκαετία, οι περισσότερες προτιμάτε τα προϊόντα ολικής άλεσης και καλά κάνετε. Αλλά δεν είναι όλα τα λευκά τρόφιμα ανθυγιεινά. Πάρτε το ανάλατο ποπ κορν, για παράδειγμα. Είναι 100% ολικής αλέσεως, πλούσιο σε φυτικές ίνες, και παρέχουν πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την υγεία. Ένα άλλο παράδειγμα, είναι οι πατάτες οι οποίες αξίζουν επίσης, μια θέση στο μενού, καθώς είναι χαμηλές σε λιπαρά και νάτριο, και περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες. Επιπλέον, είναι μια πηγή ανθεκτικού αμύλου, μια ίνα που μοιάζει με σύνθετο υδατάνθρακα, που βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και ενισχύει την πληρότητα, για την προώθηση της διαχείρισης του βάρους.

jenny.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...