Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!

Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!

Τρέξιμο στην παραλία; Κάν’ το σωστά για να καις περισσότερο!

Απόλαυσε το τρέξιμο στην παραλία -χωρίς τραυματισμούς και πιασίματα- με όλα τα tips για την ασφάλειά σου από τον ειδικό.

Η εικόνα είναι ειδυλλιακή: εσύ τρέχεις δίπλα στο κύμα και στο βάθος ο ήλιος δύει/ανατέλλει. Όμως το τρέξιμο στην παραλία -παρότι έχει ορισμένα οφέλη- μπορεί να είναι δύσκολο, λέει ο προπονητής δρομέων John Honerkamp. Στα πλεονεκτήματά του, η ασταθής επιφάνεια προσφέρει επιπλέον προπόνηση ενδυνάμωσης για τους μυς της γάμπας σου, που χρειάζεται να δουλέψουν πιο σκληρά για να σταθεροποιήσουν το πέλμα σου.

Και όταν βυθίζεσαι στην άμμο, κάθε δρασκελιά γίνεται ακόμη πιο δύσκολη για το σώμα σου και αυξάνει την ένταση της προπόνησης. "Η παχιά άμμος κάνει πολύ δυσκολότερο κάθε βήμα" λέει ο Honerkamp. "Θα σου φαίνεται σαν να σκαρφαλώνεις. Οι γάμπες σου γυμνάζονται πολύ περισσότερο για να προχωρήσεις μπροστά". Όπως όμως ισχύει για κάθε καινούργια δραστηριότητα, η χρήση των μυών σου με αυτό το διαφορετικό τρόπο μπορεί να χαρίσει ένα σούπερ πιάσιμο. Ακολούθησε τις συμβουλές του Honerkamp για να απολαύσεις το τρέξιμο στην παραλία – και να νιώθεις μια χαρά την επόμενη μέρα.

Διάλεξε την κατάλληλη άμμο

Η πιο σφιχτή άμμος (ή ακόμη καλύτερα, η υγρή άμμος) είναι προτιμότερη από τη στεγνή, μαλακή επιφάνεια. Θα είναι και πάλι μαλακή, αλλά θα βυθίζεσαι λιγότερο και θα είναι λιγότερο πιθανό να "κάψεις" τους μύες σου προσπαθώντας να σταθεροποιηθείς.

Τρέξε για λίγη ώρα (και λιγότερο συχνά)

Παρότι οι μύες σου δουλεύουν παραπάνω, μπορεί να μη νιώσεις ότι έτρεξες μία ώρα, μέχρι την επόμενη μέρα… όταν θα ξυπνήσεις πιασμένη και δε θα μπορείς να απολαύσεις τις διακοπές σου – και φυσικά δεν θα είσαι σε θέση για να τρέξεις ξανά. "Ξεκίνα με μόλις 20 με 25 λεπτά (ή και λιγότερα) για να βεβαιωθείς πως δεν το παρακάνεις" συμβουλεύει ο Honerkamp. Κι αν ζεις κοντά σε θάλασσα, μην αρχίσεις να τρέχεις κάθε φορά στην παραλία. Μια φορά την εβδομάδα θα ήταν ιδανικό.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...