Αρχική | Υγεία | Ευεξία | 5 τρόποι να γλιτώσεις λεπτά στο γυμναστήριο!

5 τρόποι να γλιτώσεις λεπτά στο γυμναστήριο!

5 τρόποι να γλιτώσεις λεπτά στο γυμναστήριο!

Νομίζεις ότι είσαι πολύ απασχολημένος για να γυμναστείς; Σου δείχνουμε το δρόμο για να βρεις χρόνο και να κάνεις μια πιο γρήγορη προπόνηση, με καλύτερα αποτελέσματα.

Κάνε ζέσταμα στη διαδρομή
Γλιτώνεις: 5 - 10 λεπτά

Το ζέσταμα μόλις πας στο γυμναστήριο τρώει πάντα ώρα από το χρόνο άσκησής σου. Ξέχνα, λοιπόν, το αυτοκίνητο και πήγαινε εκεί περπατώντας, τρέχοντας ή με το ποδήλατο. Αύξησε σταδιακά το ρυθμό σου στη διαδρομή, ώστε όταν φτάσεις να είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις την άσκηση έχοντας ήδη αρχίσει να ιδρώνεις. Αν συνήθως πηγαίνεις στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά, βάλε τα αθλητικά σου μόλις σχολάσεις, βάλε τα πράγματά σου σε ένα ελαφρύ σακίδιο πλάτης και πήγαινε τρέχοντας ή περπατώντας μέχρι εκεί.

Άσε τα πολλά μηχανήματα
Γλιτώνεις: 10 λεπτά

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, αν κάνεις διαλειμματική άσκηση θα μειώσεις στο μισό τα 20 λεπτά που αφιερώνεις στα μηχανήματα αεροβικής και πάλι να κάψεις περισσότερες θερμίδες και λίπος. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Νέας Νότιας Ουαλίας στην Αυστραλία διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που κάνουν εναλλαγές με οχτώ δευτερόλεπτα σε μέγιστη προσπάθεια (σπριντ στο διάδρομο ή το ποδήλατο) και 12 δευτερόλεπτα μέτριας έντασης για 20 λεπτά έχασαν σχεδόν την τριπλάσια ποσότητα λίπους από όσους ασκούνταν σε σταθερό ρυθμό για 40 λεπτά. Το καλό είναι ότι μπορείς να εφαρμόσεις αυτή τη μέθοδο σε κάθε είδος αεροβικής. Τέλειο!

Μείνε στο ένα σετ
Γλιτώνεις: 10 λεπτά

Η άσκηση με αντιστάσεις τρεις φορές τη βδομάδα παράγει το ίδιο αποτέλεσμα σμίλευσης είτε κάνεις ένα σετ είτε περισσότερα. Το μυστικό είναι να χρησιμοποιείς το σωστό βάρος ώστε να κουράζεις τους μυς και να δυσκολεύεσαι να ολοκληρώσεις το σετ. Θα προσαρμοστείς κάποια στιγμή, οπότε αν κάνεις 15 επαναλήψεις από κάθε άσκηση με ευκολία, είναι καιρός να αυξήσεις το βάρος.

Προγραμμάτισε
Γλιτώνεις: 3 λεπτά

Μάθε το γυμναστήριό σου – μόλις εξοικειωθείς με το χώρο, μπορείς να σχεδιάσεις μια λογική και γρήγορη διαδρομή μεταξύ των μηχανημάτων. Και πήγαινε καλύτερα στο χώρο με τα ελεύθερα βάρη αντί για τα μηχανήματα, καθώς έτσι είναι λιγότερο πιθανό να περιμένεις κάποιον να τελειώσει πριν συνεχίσεις. Για παράδειγμα, αντικατάστησε το μηχάνημα πιέσεων στήθους με κάμψεις σε μπάλα Bosu και το μηχάνημα κοιλιακών με μία ιατρική μπάλα στο πάτωμα.

Κάνε συνδυασμούς
Γλιτώνεις: 2 λεπτά

Εστιάζεις στο πάνω μέρος του σώματος τη μια μέρα και στο κάτω την επόμενη; Σταμάτα! Οι εναλλαγές μεταξύ ασκήσεων για το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος στην ίδια προπόνηση σημαίνουν ότι δε θα χρειαστεί να περιμένεις να επανέλθουν οι μύες πριν ξεκινήσεις την επόμενη άσκηση. Αυτό, με τη σειρά του, θα κάνει την καρδιά και τους πνεύμονες να λειτουργούν πιο σκληρά. Το αποτέλεσμα; Μεγαλύτερη καύση θερμίδων!

Πηγή: wefit.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...