Αρχική | Διατροφή | Νίκησε τις λιγούρες σου με αυτά τα πανέξυπνα tips

Νίκησε τις λιγούρες σου με αυτά τα πανέξυπνα tips

Νίκησε τις λιγούρες σου με αυτά τα πανέξυπνα tips

Οι άνθρωποι που είναι εθισμένοι σε κάποια τροφή τείνουν να την καταναλώνουν συνεχώς -και θέλουν όλο και περισσότερο. Τέτοιες "εθιστικές"τροφές είναι η ζάχαρη, το λευκό αλεύρι, η σοκολάτα, ο καφές και το αλκοόλ. Δες τι μπορείς να αυξήσεις στη διατροφή σου και τι πρέπει να ελαττώσεις όταν σε πιάνει λιγούρα για κάτι από τα παρακάτω, για να μειώσεις την επιθυμία σου για αυτά.

Αν έχεις γενικά λιγούρα για γλυκά τότε θα πρέπει να αρχίσεις να τρως περισσότερα δημητριακά ολικής άλεσης, μήλα, χουρμάδες και μαγειρεμένα φρούτα. Αυτές οι τροφές θα σου ικανοποιήσουν την ανάγκη σου για γλυκό. Παράλληλα, τρώγε λιγότερο κρέας, αλάτι και γαλακτοκομικά προϊόντα. Αν οπωσδήποτε θέλεις κάποιο γλυκό τότε προτίμησε κάποιο υποκατάστατο. Η παγωμένη μπανάνα μπορεί να σε σώσει από την “αμαρτία” ενώ αν δεν μπορείς να κρατηθείς φάε κάποιο γλυκό με γλυκαντικές ουσίες όπως είναι η στέβια ή προτίμησε ένα γλυκό με μέλι που είναι ισοδύναμο σε θερμίδες με τη ζάχαρη, αλλά πολύ πιο υγιεινό.

Αν τίνεις να θέλεις να πίνεις περισσότερο αλκοόλ από όσο θα ήθελες τότε θα βοηθήσει να βάλεις στη διατροφή σου τους υδατάνθρακες, τα λαχανικά, το καλαμπόκι και τα πράσινα λαχανικά. Τρώγε λιγότερα λιπαρά, αλάτι, σόγια σος και κρέας. Μπορείς αντί για αλλο ποτό να επιλέξεις μια μπύρα χωρίς αλκοόλ ή να φτιάξεις virgin mojito με τόνικ, φύλλα δυόσμου, υγρή στέβια και λάιμ για να ξεγελάσεις τη συνήθειά σου για ποτό.

Αν λατρεύεις τον καφέ και δεν μπορείς να του αντισταθείς, τρώγε περισσότερα λαχανικά και ελάττωσε το κρέας, τη ζάχαρη, το αλεύρι και το αλάτι. Οι αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες θα μειώσουν την ανάγκη σου για καφέ. Επίσης, όταν θα καταναλώνεις λιγότερα ζάχαρη, αλάτι, αλεύρι και κρέας θα ξυπνάς με περισσότερη ενέργεια και δεν θα έχεις την ίδια επιθυμία για έναν πρωινό καφέ, προκειμένου να ανοίξεις τα μάτια σου.

Αν σου αρέσουν πολύ οι λιπαρές τροφές τρώγε περισσότερη πρωτεϊνη (φασόλια, ψάρι, κοτόπουλο, αυγά) και ελάττωσε τα δημητριακά, τα φρούτα και τη σαλάτα. Η πρωτείνη θα μειώσει την επιθυμία του οργανισμού σου να καταναλώνει λιπαρές τροφές, παράλληλα όμως δεν θα έχεις και αίσθημα πείνας.

faysbook.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...