Αρχική | Ομορφιά | 4 τροφές που «σβήνουν» τις ρυτίδες

4 τροφές που «σβήνουν» τις ρυτίδες

4 τροφές που «σβήνουν» τις ρυτίδες

Η αντιγήρανση δεν βασίζεται μόνο στις κρέμες και τις μάσκες. Χρειάζεται και βοήθεια εκ των έσω. Υπάρχουν τροφές που βελτιώνουν κατά πολύ την υφή του δέρματος.

1. Φράουλες
Πλούσιες σε βιταμίνη C, έχουν αυξημένες αντιοξειδωτικές ικανότητες, επομένως καταπολεμούν τις ρυτίδες και λειτουργούν όπως μια αντιγηραντική κρέμα. Είναι επίσης πλούσιες σε σίδηρο, φώσφορο, ασβέστιο και μαγνήσιο, μεταλλικά στοιχεία απαραίτητα για τη ρύθμιση της χοληστερόλης και των τριγλυκερίδιων. Επιπλέον, περιέχουν σαλικυλικό οξύ, που βελτιώνει την αρτηριακή πίεση, καθώς και ελλαγικό οξύ, μια φυσική αντικαρκινική ουσία.

2. Σπαράγγια
Είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C, Ε και K, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγεία των οστών και την ελαστικότητα του δέρματος, καθώς και βιταμινών του συμπλέγματος Β, όπως το φολικό οξύ, που μαζί με τη Β12 ενισχύουν την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Τα σπαράγγια περιέχουν επίσης μεταλλικά στοιχεία όπως φώσφορο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και σελήνιο, τα οποία όχι μόνο είναι απαραίτητα για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών, αλλά αποτρέπουν και ασθένειες όπως η υπέρταση, η οστεοπόρωση και οι καρδιαγγειακές παθήσεις.



3. Ρόδι
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες ευθύνονται για τη γήρανση, το στρες και τις εκφυλιστικές παθήσεις και αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διάφορων τύπων καρκίνου. Αποτελεί επίσης μια ισχυρή πηγή ελλαγικού οξέος, βιταμίνης C, βιταμίνης Κ, βιταμινών Β και βιταμίνης Α, ουσίες που καταπολεμούν την κυτταρική γήρανση και ενισχύουν το ανοσοποιητικό.



4. Αβοκάντο
Άλλη μια τροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Περιέχει επίσης βιταμίνες Α και Ε, οι οποίες βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ παράλληλα ενισχύουν το ανοσοποιητικό και αποτρέπουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Επιπλέον, το αβοκάντο περιέχει και βιταμίνη D, απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου και του φωσφόρου και άρα την αποτροπή της οστεοπόρωσης. Είναι επίσης μια ισχυρή αντιφλεγμονώδης τροφή, χάρη στην περιεκτικότητά του σε φλαβονοειδή, καροτενοειδή, φυτοστερόλες και λιπαρά οξέα Ω3, τα οποία μειώνουν τη φλεγμονή στους ιστούς και τις αρθρώσεις.

govastileto.gr

 


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...