Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Τα καλύτερα είδη γυμναστικής για αυξημένη ευλυγισία

Τα καλύτερα είδη γυμναστικής για αυξημένη ευλυγισία

Τα καλύτερα είδη γυμναστικής για αυξημένη ευλυγισία

Ακόμη κι αν δεν γυμνάζεστε, υπάρχει ένας απλός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη ευλυγισία και καλύτερη ισορροπία, αλλά και να ενισχύσετε την κυκλοφορία του αίματος

Όλοι ξέρουμε ότι το φυσιολογικό σωματικό βάρος, η διατήρηση της μυϊκής μάζας και τα γερά οστά είναι βασικοί δείκτες της καλής φυσικής κατάστασης. Υπάρχει, όμως, και ένα απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας, το οποίο συχνά παραμελούμε: η ευλυγισία.

Η ευλυγισία είναι η ικανότητα να κινούνται οι αρθρώσεις και οι μύες στο πλήρες εύρος της κίνησής τους και είναι πιο σημαντική από όσο νομίζετε. Αν ένας μυς ή ένας τένοντας είναι αδύναμος, σκληρός ή σφιχτός, τότε το σώμα σας επιστρατεύει άλλους περιφερειακούς μυς για να βοηθήσουν στη δεδομένη κίνηση. Αυτοί οι μύες, λοιπόν, είναι πολύ ευάλωτοι σε τραυματισμούς.

Για παράδειγμα, όταν σκύβετε να σηκώσετε μια σακούλα με πράγματα και δεν έχετε αρκετή δύναμη στους κοιλιακούς μυς και ευλυγισία στη μέση και τους δικέφαλους μηριαίους, το βάρος θα «πέσει» στη μέση σας, που αργά ή γρήγορα θα σας πονέσει. Εν ολίγοις, όταν έχετε καλή ευλυγισία αποφεύγετε πόνους, ενοχλήσεις και τραυματισμούς.

Οι καλύτερες μορφές γυμναστικής για αυξημένη ευλυγισία

*Γιόγκα

Με τη σωστή διδασκαλία, η γιόγκα μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τεντώσετε τους μυς σας και να αυξήσετε το εύρος της κίνησής σας. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να είστε ευλύγιστοι για να κάνετε γιόγκα, αλλά εάν κάνετε γιόγκα τακτικά και για αρκετό καιρό, θα παρατηρήσετε μια σταδιακή αύξηση της ευλυγισίας σας. Ως αποτέλεσμα, μια στάση που μπορεί αρχικά να σας φαινόταν αδύνατη, θα καταλήξει να σας φαίνεται απλή. Παράλληλα, οι ενοχλήσεις και οι πόνοι που συνδέονται με την πολύωρη καθιστική στάση, θα αρχίσουν να μειώνονται και ως αποτέλεσμα η στάση και του σώματός σας θα βελτιωθεί σημαντικά.

*Τάι τσι

Οι ρίζες του τάι τσι εντοπίζονται στην κινεζική ιατρική και πρόκειται για μια μέθοδο άσκησης με ιστορία εκατοντάδων χρόνων. Είναι μια πρακτική που συνδυάζει τόσο πολεμικές τέχνες όσο και διαλογισμό, ακόμη κι αν αυτός μοιάζει με έναν απίθανο συνδυασμό. Όπως η γιόγκα, έτσι και το τάι τσι συχνά περιλαμβάνει στάσεις του σώματος που μπορούν γενικά να βελτιώσουν την ευλυγισία σας. Αυτό είναι χρήσιμο στην καθημερινότητά σας, αλλά μπορεί επίσης να σας κάνει πιο ευλύγιστους και αποδοτικούς σε άλλα αθλήματα.

*Pilates

Το Pilates είναι μια εξαιρετική επιλογή αν θέλετε να αυξήσετε την ευλυγισία σας. Ακόμη κι αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη γυμναστική, θεωρείται γενικώς ασφαλές για ενήλικα υγιή άτομα, δεδομένου ότι γίνεται με την κατάλληλη μεθοδολογία και καθοδήγηση. Άλλωστε, η μεγάλη γκάμα των ασκήσεων Pilates προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες του ασκούμενου, ανάλογα με την ηλικία και τη φυσική του κατάσταση.

Ο πιο απλός τρόπος να αυξήσετε την ευλυγισία σας

Ακόμη κι αν δεν γυμνάζεστε, υπάρχει ένας απλός τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη ευλυγισία και καλύτερη ισορροπία, αλλά και να ενισχύσετε την κυκλοφορία του αίματος.

Αυτό που μπορείτε να κάνετε λοιπόν είναι να επιλέξετε μερικές διατατικές ασκήσεις και να τις κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, ακόμη κι όταν είστε στο γραφείο σας. Μάλιστα, το stretching βοηθάει και στην αποβολή του άγχους και της έντασης.

Έχετε κατά νου όμως ότι οι κινήσεις δεν πρέπει να γίνονται απότομα, δεν είναι καλό να απαιτούν μεγάλη προσπάθεια και φυσικά δεν πρέπει να σας προκαλούν πόνο.

Πηγή άρθρου: vita.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...