Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Η ευεργετική επίδραση του χορού!

Η ευεργετική επίδραση του χορού!

02 Απριλίου 2018
Η ευεργετική επίδραση του χορού!

Ο χορός αποτελεί μια μορφή έκφρασης σε κάθε δυνατή στιγμή της ζωής μας. Η συντροφιά μας σε χαρές, αλλά και λύπες. Πέρα από τη διασκέδαση, με τί άλλο συνδέεται; Ποιά τα οφέλη που αποκτούμε;

Ο χορός ορίζεται ως μια μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης, ενίοτε και χαλάρωσης, η οποία αναφέρεται στην κίνηση του σώματος. Συνήθως είναι ρυθμική και σύμφωνη με τη μουσική. Είναι ένας τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε με μέσο το σώμα μας, εκφράζοντας παράλληλα διάφορα συναισθήματα. Εκτιμάται ότι ετυμολογικά προέρχεται από τις λέξεις χέρι (από τις κινήσεις των χεριών ή το πιάσιμό τους) ή χώρος (από τον ειδικό χώρο πάνω στον οποίο χόρευαν κατά την αρχαιότητα).

Η αρχαία τέχνη της Τερψιχόρης (μία από τις εννέα μούσες και προστάτιδα του χορού) αφορά όλες τις ηλικίες ανεξαιρέτως. Ένα παιδάκι μπορεί να ασχοληθεί με τον χορό από 3 ακόμα ετών, αυξάνοντας έτσι τις δυνατότητες του σώματός του, την ελαστικότητα, την πλαστικότητα των κινήσεών του και την ενδυνάμωση των μυών του. Παράλληλα αναπτύσσεται η έννοια της μουσικότητας, της φαντασίας και της αυτοσυγκέντρωσης/ πειθαρχίας. Ωστόσο ακόμα και ένας ενήλικας μπορεί να ξεκινήσει τον χορό, με θέληση και υπομονή.

Η ενασχόληση με τον χορό έχει τόσο ψυχικά, όσο και σωματικά οφέλη.

  • Ανάλογα με το σωματικό μας βάρος, μπορούμε να χάσουμε από 174 έως 500 θερμίδες ανά ώρα.
  • Βελτιώνεται η καρδιαγγειακή μας λειτουργία.
  • Κινητοποιούμε κάθε μυϊκή ομάδα στο σώμα μας.
  • Σφίγγουμε τους μυς της κοιλιάς μας.
  • Δυναμώνουμε τον κορμό μας.
  • Γυμνάζουμε τα άκρα μας.
  • Αποκτούμε ελαστικότητα και πλαστικότητα.
  • Μαθαίνουμε να ελέγχουμε το σώμα μας.
  • Αποκτούμε αρμονία ως προς την κίνησή μας.
  • Αποκτούμε ισορροπία ακόμα και στις σκέψεις μας.
  • Βοηθάμε τη στάση του σώματός μας.
  • Έχουμε βοήθεια ακόμα κα σε περιπτώσεις πλατυποδίας.
  • Βελτιώνουμε προβλήματα σκολίωσης, κύφωσης και λόρδωσης.
  • Γεμίζουμε με θετικά αισθήματα και μειώνουμε τα επίπεδα άγχους.

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

flowmagazine.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Πώς να φτιάξετε μόνη σας σοκολατένια πασχαλινά αυγά

Πώς να φτιάξετε μόνη σας σοκολατένια πασχαλινά αυγά

Ξέρουμε ότι θα σκεφτείτε «τόσα πράγματα έχω να ετοιμάσω για το πασχαλινό τραπέζι, πρέπει να φτιάξω και σοκολατένια αυγά;» και δικαίως! Δεν «πρέπει» ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Η ευεργετική επίδραση του χορού!
Ο χορός αποτελεί μια μορφή έκφρασης σε κάθε δυνατή στιγμή της ζωής μας. Η συντροφιά μας σε χαρές, αλλά και λύπες. Πέρα από ...  
Σίγουρα ήρθε Πάσχα αφού ξεκινά ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ!
Ο ΑΝΤ1 πιστός στο τηλεοπτικό του ραντεβού με το κοινό ξεκινά την προβολή της αγαπημένης σειράς Ο ΑΝΤ1 συνεχίζει την παράδοση για μια ακόμη χρονιά και ...  
Διχάζει η εμφάνιση της Γλυκερίας στην Κωνσταντινούπολη τη Μεγάλη Εβδομάδα
Αρκετά σχόλια έχει προκαλέσει η προγραμματισμένη εμφάνιση της Γλυκερίας στην Κωνσταντινούπολη εν μέσω της Μεγάλης Εβδομάδας, τη στιγμή που οι σχέσεις με τη γείτονα ...  
Γιατί παχαίνουμε κατά τη διάρκεια της νηστείας
Τι πρέπει να προσέξουμε στη διατροφή μας τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα H μακρά περίοδος νηστείας πλησιάζει προς το τέλος της και πλέον λίγες ...  
Η Φωτεινή Βελεσιώτου στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Η Φωτεινή Βελεσιώτου επιστρέφει στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο για δύο μόνο παραστάσεις, στις 5 και 12 Μαΐου, κλείνοντας έτσι έναν κύκλο πετυχημένων εμφανίσεων ...