Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Πόση άσκηση χρειαζόμαστε για καλή υγεία

Πόση άσκηση χρειαζόμαστε για καλή υγεία

11 Νοεμβρίου 2016
Πόση άσκηση χρειαζόμαστε για καλή υγεία

Καλύτερη ψυχική υγεία, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μείωση ή διατήρηση του σωματικού βάρους, αυτά και πολλά ακόμα είναι τα οφέλη που αποκομίζουμε από την άσκηση. Οι πληροφορίες όμως που λαμβάνουμε είναι άπειρες και φτάνουμε στο σημείο να ξεχνάμε που αρχίζει και που τελειώνει η αλήθεια. Πόσες ώρες πρέπει να γυμναζόμαστε ώστε να αποκομίσουμε τα οφέλη; Μήπως κάποιες φορές αγγίζουμε την υπερβολή χωρίς να το καταλαβαίνουμε;

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές θα πρέπει να ασκούμαστε 30 λεπτά πέντε ημέρες την εβδομάδα για να λάβουμε τα οφέλη της σωματικής δραστηριότητας. Ωστόσο αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι οι ειδικοί τονίζουν επίσης, ότι πρέπει να ακολουθούμε ασκήσεις μέτριας έντασης. Κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να περνάμε όλη την ημέρα στο γυμναστήριο και να καταπονούμε το σώμα μας. Επίσης, πολλοί πιστεύουν ότι άσκηση σημαίνει οπωσδήποτε λαχάνιασμα και ιδρώτας, πολύ ιδρώτας. Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτή την τακτική, όμως δεν σημαίνει ότι θα λάβετε περισσότερα οφέλη γα την υγεία.

Και ενώ ο στόχος της σωματικής δραστηριότητας είναι να μειώσει τους κινδύνους για την υγεία, πρέπει αν γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουν ακόμα πολλές μελέτες που να αποδεικνύουν πόση άσκηση θα πρέπει να κάνουμε μέσα στην εβδομάδα για να είμαστε υγιείς. Παρόλα αυτά μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Hypertension διαπίστωσε ότι ακόμη και μέτριας έντασης προπονήσεις μπορούν να βοηθήσουν την υγεία. Για παράδειγμα 60 με 90 λεπτά άσκηση την εβδομάδα είναι αποτελεσματική στη μείωση της συστολικής πίεσης, όμως αν ξεπεραστούν τα 90 λεπτά δεν υπάρχει κάποια διαφορά στη βελτίωση της αρτηριακής πίεσης του αίματος. Επίσης, μια νέα μελέτη που  δημοσιεύθηκε στο The Lancet διαπίστωσε 30 λεπτά μέτριας σωματικής δραστηριότητας πέντε φορές την εβδομάδα μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία της καρδιάς αλλά και μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 .

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Με την έναρξη κάθε νέας χρονιάς μπορούμε να ανανεωνόμαστε εσωτερικά και εξωτερικά, να γεμίζουμε με όμορφα συναισθήματα τόσο εμάς όσο και τους αγαπημένους ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Άλλο ένα φεστιβάλ σοκολάτας έρχεται τον Φεβρουάριο
Για όσους δεν έχουν βρεθεί σε κάποιο φεστιβάλ σοκολάτας τους προηγούμενους μήνες, ας σημειώσουν στην ατζέντα τους του 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας που πλησιάζει. Δύσκολα ...  
Γιατί η σωματική δραστηριότητα προστατεύει από τον ξαφνικό καρδιακό θάνατο
Ομάδα ερευνητών από τα τμήματα Φυσικοθεραπείας, Ιατρικής και Ηλεκτρονικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου της Βαλένθια δημοσίευσε μια έρευνα για το ρόλο που παίζει η ...  
Προσλήψεις – Δημόσιο: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις αλλαγές στο ΑΣΕΠ
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Ενδυνάμωση Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), ενίσχυση και αναβάθμιση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες ...  
Νέο σύστημα διορισμών: Τι αναφέρεται για την παιδαγωγική επάρκεια
Πρόσθετο προσόν θα αποτελεί η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για την πλήρωση των κενών θέσεων. Όσοι τη διαθέτουν πριν τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων προτάσσονται ...  
Ηράκλειο: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χριστουγεννιάτικων δέντρων από το δήμο
«Έχεις φυσικό Χριστουγεννιάτικο δένδρο; Μην το πετάξεις, ανακύκλωσέ το». Με το σύνθημα αυτό καλούνται οι Ηρακλειώτες να συμμετέχουν σε ένα ακόμη πρόγραμμα που ...