Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Mountain Climber: η άσκηση που γυμνάζει τα πάντα!

Mountain Climber: η άσκηση που γυμνάζει τα πάντα!

Mountain Climber: η άσκηση που γυμνάζει τα πάντα!

Η άσκηση αυτή είναι μία από τις πλειομετρικές ασκήσεις που δυναμώνει πολλαπλές ομάδες μυών εκτός από το καρδιαγγειακό σύστημα. Σε αυτή την άσκηση, θα ενεργοποιήσετε τους βασικούς κοιλιακούς μυς, πέραν εκείνων στο κάτω και πάνω μέρος του σώματος.

Πώς θα κάνετε την άσκηση αυτή για βέλτιστα αποτελέσματα;

Τρόπος Εκτέλεσης

Ξεκινήστε την άσκηση ξαπλωμένοι μπρούμυτα στο πάτωμα.
Ισιώστε τα χέρια σας και, στη συνέχεια, ακουμπήστε τα γόνατά σας στο έδαφος.
Τώρα είστε έτοιμοι να περάσετε στην θέση σανίδα. Όταν το κάνετε αυτό, σιγουρευτείτε ότι τα χέρια σας είναι ακριβώς κάτω από το στήθος σας και σε ένα πλάτος που είναι λίγο μεγαλύτερο από το ύψος των ώμων σας.
Σ΄αυτή την θέση θα πρέπει να διασφαλίζετε ότι τα πόδια σας είναι τεντωμένα, και σωστά ευθυγραμμισμένα με το υπόλοιπο σώμα σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα γόνατά σας, καθώς πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να δημιουργούν ένα κενό μεταξύ τους, το οποίο θα πρέπει να αποφεύγεται.
Εάν η συνιστώμενη θέση σας δυσαρεστεί, μπορείτε να την τροποποιήσετε ελαφρώς εφ’όσον διατηρηθεί η σωστή στάση του σώματος. Λυγίστε το δεξί γόνατο σας και φέρτε το επάνω στην κατεύθυνση του δεξιού σας χεριού. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να είστε σε παρόμοια θέση με εκείνη που θα είχατε αν κάνατε αναρρίχηση σε ένα βουνό ή ένα δέντρο (εξ’ου και το όνομα), με την διαφορά ότι είστε σε οριζόντια αντί για κάθετη θέση. Το αριστερό σας πόδι θα πρέπει να είναι τεντωμένο για ισορροπία. Επιστρέψτε στην αρχική του θέση το δεξί γόνατο σας και κάντε το προηγούμενο βήμα με το αριστερό πόδι σας. (Για άλλη μια φορά, λυγίστε το αριστερό γόνατο και φέρτε το προς τα αριστερά χέρι μιμούμενος τις ενέργειες ενός ορειβάτη).
Αφού έχετε κάνει πολλές επαναλήψεις, και αν σας αρέσουν οι προκλήσεις, δοκιμάστε να τοποθετήσετε τα χέρια σας σε μια ελαφρώς υπερυψωμένη πλατφόρμα ή ένα στεπ, καθώς αυτό θα κάνει την άσκηση λίγο πιο δύσκολη.
Κάντε τουλάχιστον τρία σετ των 12-15 επαναλήψεων το καθένα.

Πηγή: myfit.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...