Αρχική | Υγεία | Ευεξία | 4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

05 Μαρτίου 2016
4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

Όσοι είναι αδύνατοι ακολουθούν κάποιες συνήθειες, οι οποίες συμβάλουν στη διατήρηση του σωματικού βάρους. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε σε εκείνους που είναι πολύ αδύνατοι, στα όρια νευρικής ανορεξίας, αλλά όσους έχουν ένα υγιές και γυμνασμένο σώμα. Παρακάτω θα μάθετε όλα τα μυστικά που εφαρμόζουν οι αδύνατοι άνθρωποι όταν σηκώνονται το πρωί.

Ανοίγουν τα παράθυρα για να μπει ήλιος στο σπίτι. Μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο Northwestern έδειξε ότι όσοι εκτίθενται στο πρωινό φως έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ), από εκείνους που αποφεύγουν τον ήλιο. Ανεξάρτητα από τη σωματική δραστηριότητα, το χρονοδιάγραμμα του ύπνου, η θερμιδική πρόσληψη, η ηλικία και η έκθεση στο πρωινό αντιπροσωπεύoυν περίπου το 20 τοις εκατό του ΔΜΣ ενός ατόμου. Επίσης, η έλλειψη του ηλιακού φωτός μπορεί να αποδιοργανώσει το εσωτερικό ρολόι του σώματός σας, αλλάζοντας το μεταβολισμό και οδηγώντας σε αύξηση του σωματικού βάρους. Μόλις 20 έως 30 λεπτά έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία είναι αρκετή για να επηρεάσει θετικά τον ΔΜΣ.

Περιλαμβάνουν πρωτεΐνη στο πρωινό τους. Εάν στο πρωινό σας γεύμα καταναλώνετε 30 γραμμάρια άπαχη πρωτεΐνη, τότε θα τρώτε λιγότερη ποσότητα στο μεσημεριανό. Η πρωτεΐνη είναι το κλειδί για να νιώθετε κορεσμό και να αποφύγετε την υπερκατανάλωσης τροφής στο υπόλοιπο της ημέρας. Μια καλή επιλογή είναι ένα κεσεδάκι γιαούρτι με μια κουταλιά της σούπας δημητριακά.

Ξυπνάνε το πρωί και περπατάνε. Ακόμα και μια γρήγορη πρωινή βόλτα μπορεί να αποτρέψει την αύξηση του σωματικού βάρους. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition όσοι ασκούνταν το πρωί είχαν λιγότερα κιλά, σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν πρωινό και πήγαιναν αμέσως στη δουλειά. Η άσκηση τις πρωινές ώρες είναι πιο ευεργετική και βοηθάει στη μείωση του σωματικού βάρους.

Κάνουν διαλογισμό. Δεν χρειάζεται να καθίσετε στη στάση του λωτού για να διαλογιστείτε, απλά κάθε πρωί εστιάστε στην αναπνοή σας για λίγα λεπτά. Αυτή η συνήθεια μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους και κατ επέκταση των περιττών κιλών. Όσο πιο πολλή διαλογίζεστε, τόσο πιο εύκολα θα μπορείτε να αντιδράτε με δεξιοτεχνία στις στρεσογόνες καταστάσεις και δεν θα σας πιάνει πανικός. Και όταν νιώθετε ήρεμοι δεν καταφεύγετε στο φαγητό για να νιώσετε χαρούμενοι.

jenny.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι αποκαλύπτει το χρώμα των ρούχων που επιλέγεις να φορέσεις

Τι αποκαλύπτει το χρώμα των ρούχων που επιλέγεις να φορέσεις

Το χρώμα που φοράμε λέει πολλά για το χαρακτήρα και τις προθέσεις μας. Έχει τη δύναμη να αλλάξει όχι μόνο την εικόνα μας αλλά και τη ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Τόσο αλάτι πρέπει να τρως κάθε μέρα σύμφωνα με τους ειδικούς!
Μπορεί εσύ να θεωρείς ότι δεν τρως πολύ αλάτι στην καθημερινότητά σου αλλά η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να κάνεις σωστούς υπολογισμούς ...  
Έρευνα: Το 1/3 των γυναικών που αυτοκτονούν παγκοσμίως είναι Ινδές
Δημοσιεύτηκε στην βρετανική επιθεώρηση «Lancet»  - Η απογοήτευση στο γάμο παίζει καταλυτικό ρόλο στις αυτοκτονίες- Σήμερα, το 20% των γυναικών στην Ινδία παντρεύονται προτού ...  
Πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση αποτελούν την καλύτερη θεραπεία για τον καρκίνο του προστάτη
«Ετήσιος έλεγχος του προστάτη: Γιατί η πρόληψη είναι πολιτισμός!». Αυτό είναι το κεντρικό σύνθημα της ενημερωτικής εκστρατείας για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου ...  
Αντισταθείτε στην εγωιστική παρόρμηση ότι για όλα φταίει ο άλλος!
Όλοι όσοι έχουμε την εμπειρία μίας μακροχρόνιας σχέσης γνωρίζουμε ότι η διατήρηση της, το να κρατηθεί η φλόγα της, δεν είναι ούτε εύκολο, ...  
6 ταξιδιωτικοί στόχοι που πρέπει να έχει κάθε γυναίκα
Ιδέες για το τι μπορούν να κάνουν οι γυναίκες και τι πρέπει να έχουν, υπάρχουν μέσα στην κουλτούρας μας. Αυτοί οι άγραφοι κανόνες ...