Αρχική | Υγεία | Ευεξία | 4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

05 Μαρτίου 2016
4 πρωινές συνήθειες που έχουν οι αδύνατοι άνθρωποι

Όσοι είναι αδύνατοι ακολουθούν κάποιες συνήθειες, οι οποίες συμβάλουν στη διατήρηση του σωματικού βάρους. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε σε εκείνους που είναι πολύ αδύνατοι, στα όρια νευρικής ανορεξίας, αλλά όσους έχουν ένα υγιές και γυμνασμένο σώμα. Παρακάτω θα μάθετε όλα τα μυστικά που εφαρμόζουν οι αδύνατοι άνθρωποι όταν σηκώνονται το πρωί.

Ανοίγουν τα παράθυρα για να μπει ήλιος στο σπίτι. Μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο Northwestern έδειξε ότι όσοι εκτίθενται στο πρωινό φως έχουν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ), από εκείνους που αποφεύγουν τον ήλιο. Ανεξάρτητα από τη σωματική δραστηριότητα, το χρονοδιάγραμμα του ύπνου, η θερμιδική πρόσληψη, η ηλικία και η έκθεση στο πρωινό αντιπροσωπεύoυν περίπου το 20 τοις εκατό του ΔΜΣ ενός ατόμου. Επίσης, η έλλειψη του ηλιακού φωτός μπορεί να αποδιοργανώσει το εσωτερικό ρολόι του σώματός σας, αλλάζοντας το μεταβολισμό και οδηγώντας σε αύξηση του σωματικού βάρους. Μόλις 20 έως 30 λεπτά έκθεσης στην ηλιακή ακτινοβολία είναι αρκετή για να επηρεάσει θετικά τον ΔΜΣ.

Περιλαμβάνουν πρωτεΐνη στο πρωινό τους. Εάν στο πρωινό σας γεύμα καταναλώνετε 30 γραμμάρια άπαχη πρωτεΐνη, τότε θα τρώτε λιγότερη ποσότητα στο μεσημεριανό. Η πρωτεΐνη είναι το κλειδί για να νιώθετε κορεσμό και να αποφύγετε την υπερκατανάλωσης τροφής στο υπόλοιπο της ημέρας. Μια καλή επιλογή είναι ένα κεσεδάκι γιαούρτι με μια κουταλιά της σούπας δημητριακά.

Ξυπνάνε το πρωί και περπατάνε. Ακόμα και μια γρήγορη πρωινή βόλτα μπορεί να αποτρέψει την αύξηση του σωματικού βάρους. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition όσοι ασκούνταν το πρωί είχαν λιγότερα κιλά, σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν πρωινό και πήγαιναν αμέσως στη δουλειά. Η άσκηση τις πρωινές ώρες είναι πιο ευεργετική και βοηθάει στη μείωση του σωματικού βάρους.

Κάνουν διαλογισμό. Δεν χρειάζεται να καθίσετε στη στάση του λωτού για να διαλογιστείτε, απλά κάθε πρωί εστιάστε στην αναπνοή σας για λίγα λεπτά. Αυτή η συνήθεια μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους και κατ επέκταση των περιττών κιλών. Όσο πιο πολλή διαλογίζεστε, τόσο πιο εύκολα θα μπορείτε να αντιδράτε με δεξιοτεχνία στις στρεσογόνες καταστάσεις και δεν θα σας πιάνει πανικός. Και όταν νιώθετε ήρεμοι δεν καταφεύγετε στο φαγητό για να νιώσετε χαρούμενοι.

jenny.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip

Ο αγαπημένος νεαρός λαϊκός τραγουδιστής, Λούκας Γιώρκας, παρουσιάζει το τρίτο κατά σειρά τραγούδι του με τίτλο ''Υποκρίνεσαι'', με την ετικέτα της νέας δισκογραφικής εταιρείας ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip
Ο αγαπημένος νεαρός λαϊκός τραγουδιστής, Λούκας Γιώρκας, παρουσιάζει το τρίτο κατά σειρά τραγούδι του με τίτλο ''Υποκρίνεσαι'', με την ετικέτα της νέας δισκογραφικής εταιρείας ...  
H τάση στα παντελόνια που κάποτε μας έκανε να διστάζουμε τώρα έγινε η αγαπημένη μας
Μοιάζει να έχουν περάσει αιώνες από τότε που το σετ της μόδας είχε εθιστεί στο χρωματιστό denim. Για πολύ καιρό, η προσοχή μας έχει ...  
«Fisherman’s Cap»: Από την Ύδρα στις παγκόσμιες πασαρέλες!
  Δυναμική εμφάνιση έκαναν φέτος τα καπέλα και ιδιαίτερα το λεγόμενο «Fisherman’s Cap» το οποίο θα συνεχιστεί να φιγουράρει και την καλοκαιρινή σεζόν. Οι ...  
Σχολικές Εξετάσεις: Συμβουλές «επιβίωσης» από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
Για μια ακόμη χρονιά, χιλιάδες μαθητές και μαζί μ’ αυτούς και οι οικογένειες τους δοκιμάζονται ψυχολογικά από τη διαδικασία των ενδοσχολικών και πανελλαδικών ...  
''Γαλακτοφέτες'' by Akis Petretzikis
Συστατικά Για το παντεσπάνι 3 αυγά 150 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη 1 κ.σ. εκχύλισμα βανίλιας 70 γρ. νερό ή υγρή σόδα 60 γρ. λιωμένο βούτυρο 80 γρ. αλεύρι ...