Αρχική | Υγεία | Ευεξία | 5 tips για να έχεις ενέργεια όλη τη μέρα

5 tips για να έχεις ενέργεια όλη τη μέρα

5 tips για να έχεις ενέργεια όλη τη μέρα
Συχνά και μικρά γεύματα

Οι αποθήκες ενέργειας του οργανισμού είναι άμεσα εξαρτώμενες από τη διατροφή μας.

Το μυστικό για να νιώθεις power ολόκληρη την ημέρα είναι να διατηρείς σταθερό το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα -  το πολύ χαμηλό ποσοστό σακχάρου προκαλεί κούραση και ατονία. Το υπερβολικά υψηλό, προσφέρει ενεργητικότητα, αλλά βραχυπρόθεσμα. Γι' αυτό καλύτερα να τρως συχνά και μικρά γεύματα (5-6 γεύματα την ημέρα), για να διατηρείς τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Ναι στον καφέ, αλλά με μέτρο

Σύμφωνα με το Κέντρο Εργασιακής Υγείας και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, η καφεΐνη μειώνει το αίσθημα κόπωσης και βελτιώνει τη νοητική λειτουργία αλλά σε υπερβολικές ποσότητες έχει ακριβώς την αντίστροφη δράση και κουράζει το νευρικό μας σύστημα.

Όχι στους απλούς υδατάνθρακες

.. όπως η ζάχαρη και το λευκό αλεύρι, γιατί µεταβολίζονται γρήγορα και ρίχνουν τα επίπεδα του σακχάρου.

Αντικατάστησέ τους με σύνθετους υδατάνθρακες που απελευθερώνουν ενέργεια στον οργανισµό µε αργό ρυθµό (και διατηρούν σταθερό το σάκχαρο), όπως το µαύρο ψωµί τα δηµητριακά και οι µπάρες δηµητριακών, τα φρούτα, τα λαχανικά και ο αρακάς, τα όσπρια, οι πατάτες, το ρύζι και τα ζυµαρικά.

Απλά σάκχαρα για τον εγκέφαλο

Αν έχεις ένα πρότζεκτ που πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσεις, αλλά νιώθεις πως δεν μπορείς να συγκεντρωθείς επειδή είσαι πολύ κουρασμένη, κατανάλωσε τροφές που έχουν απλά σάκχαρα, και που έχει ανάγκη ο εγκέφαλος για τη λειτουργία του, όπως το μέλι, η ζάχαρη, η φρουκτόζη, και η σοκολάτα (σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Λοζάνης, η γλυκόζη αποτελεί τη βασική πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλό μας).

Αεροβική γυμναστική

Η αεροβική άσκηση βοηθάει στην ενέργεια, στην εγρήγορση του οργανισμού και γενικά στην ευεξία και τη καλή ψυχική διάθεση (η άσκηση άλλωστε προκαλεί καλύτερη αιμάτωση του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος και αύξηση της σεροτονίνης που ευθύνεται για την ευεξία). Είδη αεροβικής άσκησης είναι το τζόγκινγκ, το ποδήλατο, το τένις, το κολύμπι, το γρήγορο περπάτημα. Για καλύτερα αποτελέσματα κάντε γυμναστική τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.marieclaire.gr

Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Κοροναϊός : Ο αγώνας δρόμου για τα εμβόλια πλησιάζει στο τέλος του

Τη στιγμή που το δεύτερο κύμα της πανδημίας μαστίζει την Ευρώπη, οι ειδικοί αισιοδοξούν ότι το πρώτο αποτελεσματικό και ασφαλές εμβόλιο θα εγκριθεί ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πόνος στο μαστό: δείτε κάποιες όχι και τόσο συνηθισμένες αιτίες
Εκτιμάται ότι δύο στις τρεις γυναίκες εμφανίζουν σε κάποια φάση της ζωής τους δυσφορία ή πόνο στο μαστό, ιδιαίτερα πριν την εμμηνόπαυση. Μέχρι κάποιο ...  
Δείτε τι μας συμβαίνει επειδή μικραίνει η διάρκεια της ημέρας
Υπάρχει μία διαταραχή, που κάνει την εμφάνισή της τον χειμώνα και για την οποία ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα ...  
Κοροναϊός: Πώς η στοματική κοιλότητα συνιστά κύρια είσοδο του ιού
Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης τις περιοχές όπου ο ιός μένει στο στόμα. Ερεύνησαν τους στοματικούς ιστούς με τα υψηλότερα επίπεδα ACE2, του υποδοχέα ...  
Αυτά είναι τα σημάδια ότι τρώτε υπερβολική ζάχαρη
Η ζάχαρη εντοπίζεται σε πολλά τρόφιμα υπεράνω υποψίας, όπως τα φρούτα και τα γαλακτοκομικά. Ωστόσο, τα φυσικά σάκχαρα σε αυτές τις υγιεινές τροφές ...  
French beauty: Τα tips των Γαλλίδων για φυσικό μακιγιάζ
Μπορεί λοιπόν το φυσικό μακιγιάζ με λαμπερή επιδερμίδα να έγινε τάση παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια παίρνοντας τη θέση του έντονου contouring, οι Γαλλίδες ...