Αρχική | Υγεία | Ευεξία | Πώς να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες στο γυμναστήριο

Πώς να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες στο γυμναστήριο

03 Δεκεμβρίου 2014
Πώς να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες στο γυμναστήριο

Μέσα σε μία πολυάσχολη μέρα το να βρεις μία ωρίτσα για να αφιερώσεις στο γυμναστήριο είναι αρκετά δύσκολο. Κάνεις, όμως, μέσα σε αυτήν την ώρα ότι μπορείς για να γυμναστείς όσο περισσότερο γίνεται; Δες τι μπορείς να κάνεις για να μεγιστοποιήσεις το κάψιμο των θερμίδων σου!

Στο διάδρομο

1. Παίξε με την ταχύτητά σου. Κάνοντάς το αυτό δεν καις μόνο πολύ περισσότερες θερμίδες αλλά επίσης διώχνεις το λίπος από την κοιλιά σου πράγμα που προέρχεται από το γρήγορο τρέξιμό σου.

2. Αύξησε την κλίση. Δε θα νιώσεις μόνο το κάψιμο στα οπίσθια και τους μηρούς σου αλλά δουλεύοντας σε ανηφόρα θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες από ότι αν έτρεχες σε επίπεδη επιφάνεια.

3. Τρέξε λίγο περισσότερο. Αν καταφέρεις να τρέξεις 5 λεπτάκια παραπάνω θα κάψεις σχεδόν 50 θερμίδες παραπάνω.

4. Κούνα τα χέρια σου. Μην κρατιέσαι πουθενά όταν τρέχεις ή περπατάς στο διάδρομο καθώς όσο περισσότερο κινείσαι τόσο περισσότερες θερμίδες καις.

Στο ελλειπτικό

1. Χρησιμοποιήσε τις λαβές για να γυμνάσεις όλο σου το κορμί. Κούνα τα χέρια σου ενεργά όταν κρατάς τις λαβές για να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

2. Χρησιμοποίησε την αντίσταση. Κάνοντας τους μύες σου να δουλεύον περισσότερο θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

3. Πρόσεχε το ρυθμό σου. Όσο πιο χαλαρά πηγαίνεις και διατηρείς έναν χαλαρό ρυθμό δεν καταφέρνεις πολλά πράγματα. Προσπάθησε να πηγαίνεις αρκετά γρήγορα και έντονα για να καις περισσότερο.

4. Συμπεριέλαβε στην προπόνησή σου μερικά λεπτά γρήγορης προπόνησης όπου θα τα δίνεις όλα.

faysbook.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Πώς να φτιάξετε μόνη σας σοκολατένια πασχαλινά αυγά

Πώς να φτιάξετε μόνη σας σοκολατένια πασχαλινά αυγά

Ξέρουμε ότι θα σκεφτείτε «τόσα πράγματα έχω να ετοιμάσω για το πασχαλινό τραπέζι, πρέπει να φτιάξω και σοκολατένια αυγά;» και δικαίως! Δεν «πρέπει» ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Η ευεργετική επίδραση του χορού!
Ο χορός αποτελεί μια μορφή έκφρασης σε κάθε δυνατή στιγμή της ζωής μας. Η συντροφιά μας σε χαρές, αλλά και λύπες. Πέρα από ...  
Σίγουρα ήρθε Πάσχα αφού ξεκινά ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ!
Ο ΑΝΤ1 πιστός στο τηλεοπτικό του ραντεβού με το κοινό ξεκινά την προβολή της αγαπημένης σειράς Ο ΑΝΤ1 συνεχίζει την παράδοση για μια ακόμη χρονιά και ...  
Διχάζει η εμφάνιση της Γλυκερίας στην Κωνσταντινούπολη τη Μεγάλη Εβδομάδα
Αρκετά σχόλια έχει προκαλέσει η προγραμματισμένη εμφάνιση της Γλυκερίας στην Κωνσταντινούπολη εν μέσω της Μεγάλης Εβδομάδας, τη στιγμή που οι σχέσεις με τη γείτονα ...  
Γιατί παχαίνουμε κατά τη διάρκεια της νηστείας
Τι πρέπει να προσέξουμε στη διατροφή μας τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα H μακρά περίοδος νηστείας πλησιάζει προς το τέλος της και πλέον λίγες ...  
Η Φωτεινή Βελεσιώτου στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Η Φωτεινή Βελεσιώτου επιστρέφει στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο για δύο μόνο παραστάσεις, στις 5 και 12 Μαΐου, κλείνοντας έτσι έναν κύκλο πετυχημένων εμφανίσεων ...