Αρχική | Υγεία | Ψυχολογία | Κούραση από δουλειά και ψυχολογικά προβλήματα: Πώς θα τα αντιμετωπίσεις

Κούραση από δουλειά και ψυχολογικά προβλήματα: Πώς θα τα αντιμετωπίσεις

16 Δεκεμβρίου 2017
Κούραση από δουλειά και ψυχολογικά προβλήματα: Πώς θα τα αντιμετωπίσεις

Κάνω δύο δουλειές, κι ενώ τα κάλω όλα καλά, έχω αναπτύξει αρνητικές σκέψεις. Έχω γίνει μυγιάγγιχτος. Πώς μπορώ να το αλλάξω;

Στο ερώτημά σας απαντά ο Ιωάννης Νίκου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας - Ψυχοθεραπευτής:

Αγαπητέ αναγνώστη,

Το να εργάζεται ένας άνθρωπος αυτήν την εποχή σε δύο δουλειές, δεν είναι δυστυχώς πρωτάκουστο. Το ότι όμως καταφέρνεις να ανταπεξέρχεσαι και στις δύο εργασίες σου το ίδιο καλά, αυτό το γεγονός δεν το ακούμε καθημερινά.

Διαβάζοντας το ερώτημα σου αντιλαμβάνομαι ότι είναι πολύ πιθανό να αισθάνεσαι πολύ κουρασμένος και ίσως να βιώνεις ιδιαίτερη πίεση για να ανταπεξέλθεις στην εργασιακή σου καθημερινότητα. Επίσης, αν μπορώ να μεταφράσω σωστά το "μυγιάγγιχτος", μάλλον εννοείς πως η συμπεριφορά σου απέναντι σε κάποιες καταστάσεις ή ανθρώπους δεν είναι αυτή που θα περίμενες. Είναι γεγονός πώς η κούραση, η πίεση και η καθημερινή αγωνία επιδρούν στον συναισθηματικό μας κόσμο και μαζί με τις αρνητικές σκέψεις δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος που το άτομο πιστεύει πως δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτόν.

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, θα πρότεινα πρώτα απ' όλα να παρατηρήσεις και όσο είναι δυνατόν να αποδεχθείς τη συναισθηματική σου κατάσταση. Επίσης θεωρώ πως θα είναι αρκετά ωφέλιμο να μιλήσεις ανοιχτά σε αγαπημένα άτομα του περιβάλλοντος σου και να τους εκφράσεις το πώς αισθάνεσαι αυτό το διάστημα. Ίσως και εκείνοι να έχουν καταλάβει την διαφορά στην συμπεριφορά σου και έτσι να κατανοήσουν πως αισθάνεσαι αυτόν τον καιρό. Ακόμη, θα σου πρότεινα να προσφέρεις στον εαυτό σου λίγο χρόνο για να κάνεις το οτιδήποτε που μπορεί να σε βοηθά να αποσυμφορηθείς (χόμπυ, δραστηριότητες, σωματική άσκηση κ.α) ώστε να μην κατακλύζει η εργασιακή σου καθημερινότητα την υπόλοιπη ζωή σου.

Τέλος, αν αισθανθείς ότι τίποτα από τα παραπάνω δε λειτουργεί, καλό θα ήταν να ενημερωθείς για κάποιο σεμινάριο ή ομιλία που ασχολείται με θέματα ψυχικής υγείας ή ακόμα και να συμμετάσχεις σε μια ομάδα αυτοβελτίωσης και αυτογνωσίας.

Πηγή: boro.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

5 απλοί τρόποι να αυξήσεις την αυτοεκτίμηση σου

5 απλοί τρόποι να αυξήσεις την αυτοεκτίμηση σου

Με τον όρο χαμηλή αυτοεκτίμηση αναφερόμαστε σε μια κατάσταση, όπου το άτομο δεν έχει αρκετή αυτοπεποίθηση και αυτό επηρεάζει τους περισσότερους τομείς ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Circle bags: Γιατί οι στρογγυλές τσάντες είναι το επόμενο must-have
Ξεχωρίζοντας και μόνο λόγω σχήματος, δίνουν μια παιχνιδιάρικη και chic πινελιά σε κάθε outfit Μπορεί τίποτα να μη συγκρίνεται με την πολυτέλεια και τον "επαγγελματισμό" που ...  
Εξωσωματικές: Ποια χώρα έχει την πρωτιά;
Ξέρετε ποια χώρα έχει την πρωτιά στις εξωσωματικές; Η Ισπανία είναι η πιο ενεργή χώρα στην Ευρώπη στον τομέα της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, ακολουθούμενη από τη ...  
Εξαφάνισε τις πανάδες με ένα συστατικό που υπάρχει στην κουζίνα σου
Ταλαιπωρείσαι από πανάδες; Ήξερες πως το ξίδι από μηλίτη, το μηλόξιδο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των κηλίδων που εμφανίζονται όσο μεγαλώνουμε (αυτά ...  
10 τραγούδια που θα μας κάνουν να κλάψουμε το βράδυ του Αγίου Βαλεντίνου
Γιατί το να είσαι ερωτευμένος την ημέρα των ερωτευμένων είναι πολύ κλισέ Είναι πολλοί εκείνοι που θα περάσουν το βράδυ του Αγίου Βαλεντίνου πηγαίνοντας για φαγητό, ...  
Κατάθλιψη υψηλής λειτουργικότητας: Τα 7 πιο χαρακτηριστικά συμπτώματα
Η κατάθλιψη είναι μια συχνότατη ψυχική νόσος που όμως επηρεάζει τον κάθε άνθρωπο διαφορετικά. Κοινός παρονομαστής των διαφόρων εκφάνσεών της είναι μεν η επίμονη θλίψη, ωστόσο ...