Αρχική | Υγεία | Θέλεις να χάσεις βάρος; Πες όχι σε αυτή τη συνήθεια κατά τη διάρκεια του φαγητού

Θέλεις να χάσεις βάρος; Πες όχι σε αυτή τη συνήθεια κατά τη διάρκεια του φαγητού

08 Ιανουαρίου 2019
Θέλεις να χάσεις βάρος; Πες όχι σε αυτή τη συνήθεια κατά τη διάρκεια του φαγητού

Το φαγητό είναι πολύ προσωπική υπόθεση ακόμα και σε ό,τι αφορά στον τρόπο με τον οποίο επιλέγουμε να καταναλώσουμε το γεύμα που περιλαμβάνει το πιάτο μας.

Ορισμένοι προτιμούν να τρώνε καθισμένοι στο τραπέζι, ενώ άλλοι λένε «ναι» στο φαγητό στον καναπέ παρακολουθώντας το αγαπημένο τους πρόγραμμα στην τηλεόραση. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η δεύτερη αυτή κατηγορία έχει κάθε λόγο να ανησυχεί για το περιττό βάρος που καραδοκεί.

Βάσει της Έκθεσης των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, η παρακολούθηση της τηλεόρασης και η ενασχόληση με το κινητό κατά τη διάρκεια του φαγητού αποτελούν συνήθειες οι οποίες είναι σε θέση να μας στοιχίσουν σε πολλά παραπάνω κιλά.

Ο λόγος; Η έλλειψη συγκέντρωσης στη διαδικασία λήψης της τροφής.

Όπως τονίζουν οι επιστήμονες, όταν τρώμε θα πρέπει να είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε κάθε μπουκιά μας, προκειμένου να μη χάνουμε τον έλεγχο όσον αφορά στην ποσότητα τη τροφής που λαμβάνουμε αλλά και να αντιλαμβανόμαστε το πότε ακριβώς έχουμε χορτάσει.

Έρευνες έχουν αποδείξει πως όσοι τρώνε μπροστά από την τηλεόραση ή την οθόνη του κινητού ή του tablet τους, παρουσιάζουν την τάση να λαμβάνουν περισσότερες θερμίδες σε σχέση με εκείνους που προτιμούν να τρώνε χωρίς να απασχολεί κάτι άλλο το μυαλό τους.

Και το χειρότερο; Φαίνεται πως η τηλεόραση «μπλοκάρει» το αίσθημα κορεσμού, καθώς ο εγκέφαλός μας είναι αλλού επικεντρωμένος.

Ιδανικά, καλούμαστε να τρώμε το φαγητό μας στο τραπέζι, με κλειστή την τηλεόραση και… χωρίς πολλές κουβέντες. Επιβάλλεται δε, να μασάμε καλά την κάθε μας μπουκιά, καθώς το μήνυμα πως χορτάσαμε καθυστερεί περίπου 10 λεπτά να παραδοθεί στον εγκέφαλό μας.

Σας φαίνεται δύσκολο να φάτε χωρίς τηλεόραση; Να που αξίζει τον κόπο.

Πηγή: limeandlife.com


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Με την έναρξη κάθε νέας χρονιάς μπορούμε να ανανεωνόμαστε εσωτερικά και εξωτερικά, να γεμίζουμε με όμορφα συναισθήματα τόσο εμάς όσο και τους αγαπημένους ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Άλλο ένα φεστιβάλ σοκολάτας έρχεται τον Φεβρουάριο
Για όσους δεν έχουν βρεθεί σε κάποιο φεστιβάλ σοκολάτας τους προηγούμενους μήνες, ας σημειώσουν στην ατζέντα τους του 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας που πλησιάζει. Δύσκολα ...  
Γιατί η σωματική δραστηριότητα προστατεύει από τον ξαφνικό καρδιακό θάνατο
Ομάδα ερευνητών από τα τμήματα Φυσικοθεραπείας, Ιατρικής και Ηλεκτρονικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου της Βαλένθια δημοσίευσε μια έρευνα για το ρόλο που παίζει η ...  
Προσλήψεις – Δημόσιο: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις αλλαγές στο ΑΣΕΠ
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Ενδυνάμωση Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), ενίσχυση και αναβάθμιση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες ...  
Νέο σύστημα διορισμών: Τι αναφέρεται για την παιδαγωγική επάρκεια
Πρόσθετο προσόν θα αποτελεί η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για την πλήρωση των κενών θέσεων. Όσοι τη διαθέτουν πριν τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων προτάσσονται ...  
Ηράκλειο: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χριστουγεννιάτικων δέντρων από το δήμο
«Έχεις φυσικό Χριστουγεννιάτικο δένδρο; Μην το πετάξεις, ανακύκλωσέ το». Με το σύνθημα αυτό καλούνται οι Ηρακλειώτες να συμμετέχουν σε ένα ακόμη πρόγραμμα που ...