Αρχική | Διατροφή | Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

03 Αυγούστου 2017
Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Το καλοκαίρι εκτός από τις διακοπές και τις παραλίες, την τιμητική τους έχουν τα φρούτα. Είναι δροσιστικά, γευστικά και με λίγες θερμίδες. Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν τα φρούτα για κυρίως γεύμα ή τα χρησιμοποιούν στην σαλάτα τους. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και ακόμα και αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα δεν παύει να είναι ένα ιδανικό σνακ για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Καρπούζι

Καρπουζι-1-900x510

 

Το καρπούζι όπως είναι γνωστό περιέχει νερό και ζάχαρη. Εκτός όμως από αυτά περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη A, κάλιο και βιταμίνη D. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιγηραντική δράση. Μία φέτα καρπούζι ( 100 γραμ. ) περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

 

Πεπόνι
peponi1


Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου έλεγε η μαμά σου να τρως πεπόνι για να βλέπεις καλά; Το πεπόνι περιέχει βιταμίνη C και A που βοηθάει στην καλή λειτουργία της οράσεως και του δέρματος. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά αφού είναι πλούσιο σε κάλιο και β-καροτίνη. Η μία φέτα πεπόνι έχει περίπου 45 θερμίδες.

 

Κεράσια
KERASIA-G


Είναι πλούσια σε βιταμίνη A και C, κάλιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλωγμονώδη δράση που βοηθάει και στο καρδιοπροστατευτικό σύστημα. Ακόμα, τα άτομα που έχουν ουρικό οξύ είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια αφού βοηθάει στην μείωσή του. Ένα φλιτζάνι κεράσια αντιστοιχεί σε 51 θερμίδες.

 

Σταφύλι
stafilia-660


Καλοκαίρι χωρίς σταφύλι…δεν γίνεται! Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και περιέχει πολλές βιταμίνες. Η βιταμίνη Β2 που περιέχουν τα σταφύλια βοηθάει στην παραγωγή ορμονών και στην ανάπτυξη των οστών. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ενώ τα 100 γραμμάρια περιέχουν μόλις 65 θερμίδες.

 

Νεκταρίνι
nektarini


Τα νεκταρίνια είναι από τα φρούτα τα οποία βοηθάνε τα άτομα που έχουν δυσκοιλιότητα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και E που έχουν ισχυρή αντιοξειδοτική δράση. Ακόμα, περιέχουν κάλλιο που βοηθάει το νευρικό σύστημα και την ρύθμιση της πίεσης. Τα 100 γραμμάρια περιέχουν 48 θερμίδες.

Πηγή: faysbook.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι αποκαλύπτει το χρώμα των ρούχων που επιλέγεις να φορέσεις

Τι αποκαλύπτει το χρώμα των ρούχων που επιλέγεις να φορέσεις

Το χρώμα που φοράμε λέει πολλά για το χαρακτήρα και τις προθέσεις μας. Έχει τη δύναμη να αλλάξει όχι μόνο την εικόνα μας αλλά και τη ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Τόσο αλάτι πρέπει να τρως κάθε μέρα σύμφωνα με τους ειδικούς!
Μπορεί εσύ να θεωρείς ότι δεν τρως πολύ αλάτι στην καθημερινότητά σου αλλά η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να κάνεις σωστούς υπολογισμούς ...  
Έρευνα: Το 1/3 των γυναικών που αυτοκτονούν παγκοσμίως είναι Ινδές
Δημοσιεύτηκε στην βρετανική επιθεώρηση «Lancet»  - Η απογοήτευση στο γάμο παίζει καταλυτικό ρόλο στις αυτοκτονίες- Σήμερα, το 20% των γυναικών στην Ινδία παντρεύονται προτού ...  
Πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση αποτελούν την καλύτερη θεραπεία για τον καρκίνο του προστάτη
«Ετήσιος έλεγχος του προστάτη: Γιατί η πρόληψη είναι πολιτισμός!». Αυτό είναι το κεντρικό σύνθημα της ενημερωτικής εκστρατείας για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου ...  
Αντισταθείτε στην εγωιστική παρόρμηση ότι για όλα φταίει ο άλλος!
Όλοι όσοι έχουμε την εμπειρία μίας μακροχρόνιας σχέσης γνωρίζουμε ότι η διατήρηση της, το να κρατηθεί η φλόγα της, δεν είναι ούτε εύκολο, ...  
6 ταξιδιωτικοί στόχοι που πρέπει να έχει κάθε γυναίκα
Ιδέες για το τι μπορούν να κάνουν οι γυναίκες και τι πρέπει να έχουν, υπάρχουν μέσα στην κουλτούρας μας. Αυτοί οι άγραφοι κανόνες ...