Αρχική | Διατροφή | Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

03 Αυγούστου 2017
Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Το καλοκαίρι εκτός από τις διακοπές και τις παραλίες, την τιμητική τους έχουν τα φρούτα. Είναι δροσιστικά, γευστικά και με λίγες θερμίδες. Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν τα φρούτα για κυρίως γεύμα ή τα χρησιμοποιούν στην σαλάτα τους. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και ακόμα και αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα δεν παύει να είναι ένα ιδανικό σνακ για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Καρπούζι

Καρπουζι-1-900x510

 

Το καρπούζι όπως είναι γνωστό περιέχει νερό και ζάχαρη. Εκτός όμως από αυτά περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη A, κάλιο και βιταμίνη D. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιγηραντική δράση. Μία φέτα καρπούζι ( 100 γραμ. ) περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

 

Πεπόνι
peponi1


Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου έλεγε η μαμά σου να τρως πεπόνι για να βλέπεις καλά; Το πεπόνι περιέχει βιταμίνη C και A που βοηθάει στην καλή λειτουργία της οράσεως και του δέρματος. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά αφού είναι πλούσιο σε κάλιο και β-καροτίνη. Η μία φέτα πεπόνι έχει περίπου 45 θερμίδες.

 

Κεράσια
KERASIA-G


Είναι πλούσια σε βιταμίνη A και C, κάλιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλωγμονώδη δράση που βοηθάει και στο καρδιοπροστατευτικό σύστημα. Ακόμα, τα άτομα που έχουν ουρικό οξύ είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια αφού βοηθάει στην μείωσή του. Ένα φλιτζάνι κεράσια αντιστοιχεί σε 51 θερμίδες.

 

Σταφύλι
stafilia-660


Καλοκαίρι χωρίς σταφύλι…δεν γίνεται! Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και περιέχει πολλές βιταμίνες. Η βιταμίνη Β2 που περιέχουν τα σταφύλια βοηθάει στην παραγωγή ορμονών και στην ανάπτυξη των οστών. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ενώ τα 100 γραμμάρια περιέχουν μόλις 65 θερμίδες.

 

Νεκταρίνι
nektarini


Τα νεκταρίνια είναι από τα φρούτα τα οποία βοηθάνε τα άτομα που έχουν δυσκοιλιότητα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και E που έχουν ισχυρή αντιοξειδοτική δράση. Ακόμα, περιέχουν κάλλιο που βοηθάει το νευρικό σύστημα και την ρύθμιση της πίεσης. Τα 100 γραμμάρια περιέχουν 48 θερμίδες.

Πηγή: faysbook.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

20 σκίτσα που αποδεικνύουν ότι η σχέση μπαμπά-κόρης είναι μοναδική

20 σκίτσα που αποδεικνύουν ότι η σχέση μπαμπά-κόρης είναι μοναδική

Η σκιτσογράφος Snezhana Soosh έχει αποτυπώσει και στο παρελθόν την ξεχωριστή σχέση που έχει κάθε μπαμπάς με την κόρη του. Αυτή τη φορά μας χαρίζει ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

womantime-cooking time: ''Χριστουγεννιάτικες δίπλες''
Υλικά: 10 αυγά 1 kg αλεύρι γοχ χυμός από 1 λεμόνι 1 σφηνάκι λικέρ ή ούζο 1 κ. γλυκού ζάχαρη 1/2 κ. γλυκού αλάτι 1 kg νερό 1 kg ζάχαρη 1 kg μέλι 2 κ. ...  
Ερντογάν: Σεβόμαστε την Λωζάννη, ζητάμε αλλαγές στη Θράκη
Η οριοθέτηση των θαλάσσιων ζωνών δεν είναι το μοναδικό ζήτημα για την Τουρκία στο Αιγαίο, ξεκαθαρίζει χωρίς περιστροφές στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα της ...  
4 ιδέες για Κυριακάτικο φαγητό με τα παιδιά
Μεσημέρια Κυριακής (και όχι μόνο) με τους μεγάλους χαλαρούς και τους μικρούς σε περιπετειώδες, παιχνιδιάρικο και ταυτόχρονα δημιουργικό mood. «Buba» Τα κυριακάτικα μεσημέρια το cool εξωτικό ...  
Ιδέες για να στολίσετε το σπίτι εύκολα και οικονομικά!
Όταν τα παραμύθια μπερδεύονται γλυκά με τη μαγεία των Χριστουγέννων,  κι όταν οι γιορτές που έρχονται απαιτούν -για τα παιδιά μας πάνω απ' ...  
Η καρδιά των Χριστουγέννων χτυπάει και φέτος στα Public και στο public.gr
Χιλιάδες επιλογές δώρων για μικρούς & μεγάλους... Αυτά τα Χριστούγεννα, τα Public, η #1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας στήνουν μια ονειρική ατμόσφαιρα ...