Αρχική | Διατροφή | Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

03 Αυγούστου 2017
Τα φρούτα του καλοκαιριού! Πόσες θερμίδες έχει το καθένα;

Το καλοκαίρι εκτός από τις διακοπές και τις παραλίες, την τιμητική τους έχουν τα φρούτα. Είναι δροσιστικά, γευστικά και με λίγες θερμίδες. Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν τα φρούτα για κυρίως γεύμα ή τα χρησιμοποιούν στην σαλάτα τους. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και ακόμα και αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα δεν παύει να είναι ένα ιδανικό σνακ για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.

Καρπούζι

Καρπουζι-1-900x510

 

Το καρπούζι όπως είναι γνωστό περιέχει νερό και ζάχαρη. Εκτός όμως από αυτά περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες αφού είναι πλούσιο σε βιταμίνη A, κάλιο και βιταμίνη D. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιγηραντική δράση. Μία φέτα καρπούζι ( 100 γραμ. ) περιέχει περίπου 50 θερμίδες.

 

Πεπόνι
peponi1


Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου έλεγε η μαμά σου να τρως πεπόνι για να βλέπεις καλά; Το πεπόνι περιέχει βιταμίνη C και A που βοηθάει στην καλή λειτουργία της οράσεως και του δέρματος. Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά αφού είναι πλούσιο σε κάλιο και β-καροτίνη. Η μία φέτα πεπόνι έχει περίπου 45 θερμίδες.

 

Κεράσια
KERASIA-G


Είναι πλούσια σε βιταμίνη A και C, κάλιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλωγμονώδη δράση που βοηθάει και στο καρδιοπροστατευτικό σύστημα. Ακόμα, τα άτομα που έχουν ουρικό οξύ είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια αφού βοηθάει στην μείωσή του. Ένα φλιτζάνι κεράσια αντιστοιχεί σε 51 θερμίδες.

 

Σταφύλι
stafilia-660


Καλοκαίρι χωρίς σταφύλι…δεν γίνεται! Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και περιέχει πολλές βιταμίνες. Η βιταμίνη Β2 που περιέχουν τα σταφύλια βοηθάει στην παραγωγή ορμονών και στην ανάπτυξη των οστών. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ενώ τα 100 γραμμάρια περιέχουν μόλις 65 θερμίδες.

 

Νεκταρίνι
nektarini


Τα νεκταρίνια είναι από τα φρούτα τα οποία βοηθάνε τα άτομα που έχουν δυσκοιλιότητα. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και E που έχουν ισχυρή αντιοξειδοτική δράση. Ακόμα, περιέχουν κάλλιο που βοηθάει το νευρικό σύστημα και την ρύθμιση της πίεσης. Τα 100 γραμμάρια περιέχουν 48 θερμίδες.

Πηγή: faysbook.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Τι να αλλάξεις το νέο έτος – 7 Αλλαγές για καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία

Με την έναρξη κάθε νέας χρονιάς μπορούμε να ανανεωνόμαστε εσωτερικά και εξωτερικά, να γεμίζουμε με όμορφα συναισθήματα τόσο εμάς όσο και τους αγαπημένους ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Άλλο ένα φεστιβάλ σοκολάτας έρχεται τον Φεβρουάριο
Για όσους δεν έχουν βρεθεί σε κάποιο φεστιβάλ σοκολάτας τους προηγούμενους μήνες, ας σημειώσουν στην ατζέντα τους του 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας που πλησιάζει. Δύσκολα ...  
Γιατί η σωματική δραστηριότητα προστατεύει από τον ξαφνικό καρδιακό θάνατο
Ομάδα ερευνητών από τα τμήματα Φυσικοθεραπείας, Ιατρικής και Ηλεκτρονικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου της Βαλένθια δημοσίευσε μια έρευνα για το ρόλο που παίζει η ...  
Προσλήψεις – Δημόσιο: Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο με τις αλλαγές στο ΑΣΕΠ
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου του υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης «Ενδυνάμωση Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), ενίσχυση και αναβάθμιση Δημόσιας Διοίκησης και άλλες ...  
Νέο σύστημα διορισμών: Τι αναφέρεται για την παιδαγωγική επάρκεια
Πρόσθετο προσόν θα αποτελεί η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για την πλήρωση των κενών θέσεων. Όσοι τη διαθέτουν πριν τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων προτάσσονται ...  
Ηράκλειο: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χριστουγεννιάτικων δέντρων από το δήμο
«Έχεις φυσικό Χριστουγεννιάτικο δένδρο; Μην το πετάξεις, ανακύκλωσέ το». Με το σύνθημα αυτό καλούνται οι Ηρακλειώτες να συμμετέχουν σε ένα ακόμη πρόγραμμα που ...