Αρχική | Διατροφή | Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Με γάλα σόγιας, άπαχο ή σκέτο;

Αν ο καφές αποτελεί για σένα μία καθημερινή απόλαυση (και δεν τον πίνεις σκέτο), δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι σε φορτώνει με θερμίδες. Η επιλογή του αγαπημένου σου ροφήματος μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά σου για απώλεια βάρους ή να προκαλέσει φούσκωμα και ενοχλητικό πρήξιμο. Ποιος είναι λοιπόν ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου;

Με πλήρες ή άπαχο γάλα;

"Η διαφορά μεταξύ του άπαχου γάλατος και του πλήρες έγκειται στα λιπαρά" λέει ο διαιτολόγος  Joel Feren. "Το πλήρες γάλα περιλαμβάνει 3% λιπαρά που ισούνται με 8 ή 9 γραμμάρια λιπαρών ανά φλιτζάνι. Το άπαχο γάλα περιλαμβάνει 1% λιπαρά, οπότε λαμβάνεις 2.5 με 3 γραμμάρια ανά φλιτζάνι."

Αξίζει η συζήτηση για την επιλογή του γάλατος; Ο διαιτολόγος συμβουλεύει να επιλέγουμε άπαχο γάλα καθώς μας βοηθά να  εξοικονομήσουμε  περίπου 350 θερμίδες την εβδομάδα, ανάλογα με το πόσο γάλα που πίνουμε συνήθως. Σε ένα έτος (52 εβδομάδες) είναι 18.200 θερμίδες. "Θα εξοικονομήσεις πολλές θερμίδες κατά στη διάρκεια του έτους" τονίζει και προσθέτει ότι είναι μια αλλαγή που συμβάλλει στη διαχείριση του βάρους.

Τι ισχύει για το γάλα σόγιας;

"Είναι οριακά καλύτερη από το πλήρες γάλα. Η περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι παρόμοια με το πλήρες γάλα, αλλά θεωρώ ότι μερικές φορές η περιεκτικότητα σε λίπος μπορεί να διαφέρει μεταξύ τους. Απλά βεβαιώσου ότι γνωρίζεις τι είδους γάλα σόγιας πίνεις και πόσο λιπαρά έχει ανά φλιτζάνι" εξηγεί και συμπληρώνει "Η σόγια προσφέρει οφέλη για την υγεία. Πολλές μελέτες δείχνουν μια βελτίωση στην υγεία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με τη χοληστερόλη".

Μπορείς λοιπόν να απολαμβάνεις τον καφέ σου;

Ο ειδικός τονίζει ότι δεν πρέπει να πίνουμε τις θερμίδες. "Είναι σημαντικό να γνωρίζεις την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη και να έχεις επίγνωση του τι πίνεις. Μην υπερβαίνεις τους δύο καφέδες την ημέρα".

Τα σιρόπια προσδίδουν επιπλέον θερμίδες στον καφέ σου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να απολαύσεις το αγαπημένο σου ρόφημα αλλά με μέτρο. "Έχει σημασία και το μέγεθος του καφέ" τονίζει ο ειδικός. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσεις το Venti Caramel Latte με σαντιγί και να καλωσορίζεις τον σκέτο αμερικάνο.

Πηγή: madamefigaro.gr

Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Παναγιώτης – Ραφαήλ : Ολοκληρώθηκε η θεραπεία – Πολλαπλασιάστηκαν οι ελπίδες

Παναγιώτης – Ραφαήλ : Ολοκληρώθηκε η θεραπεία – Πολλαπλασιάστηκαν οι ελπίδες

«Η θεραπεία ολοκληρώθηκε!! Το όνειρο μας, χάρη σε όλους εσάς, έγινε πραγματικότητα!! Σας ευχαριστούμε πολύ, η αγάπη σας μας έφερε εδώ!! Να είστε ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Μπορούμε να νικήσουμε το bullying
Το bullying είναι εξαιρετικά συνηθισμένο φαινόμενο. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και ανίκητο. Ο σχολικός εκφοβισμός έρχεται στην επικαιρότητα συνήθως όταν ένα από τα χιλιάδες ...  
Βιεννέζικα βαλς στη Xριστουγεννιάτικη Αθήνα
Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Σάββατο και Κυριακή 7 και 8 Δεκεμβρίου, αντιστοίχως Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι καθιερωμένες ετήσιες συναυλίες του Johann Strauss Ensemble θα ...  
Παναγιώτης – Ραφαήλ : Ολοκληρώθηκε η θεραπεία – Πολλαπλασιάστηκαν οι ελπίδες
«Η θεραπεία ολοκληρώθηκε!! Το όνειρο μας, χάρη σε όλους εσάς, έγινε πραγματικότητα!! Σας ευχαριστούμε πολύ, η αγάπη σας μας έφερε εδώ!! Να είστε ...  
Κυριακή με συννεφιά, βροχές και καταιγίδες
Σε ποιες περιοχές τα φαινόμενα θα είναι έντονα. Η θερμοκρασία χωρίς αξιόλογη μεταβολή. Για σήμερα Κυριακή, αναμένουμε στα δυτικά της χώρας νεφώσεις με βροχές και ...  
Γυναίκες πρωταγωνίστριες του Πολυτεχνείου
  Αναζητήσαμε τις γυναίκες που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρωταγωνίστησαν στην εξέγερση του Πολυτεχνείου και στο φοιτητικό κίνημα της εποχής.     Μαρία Δαμανάκη: Μια φωνή ...