Αρχική | Διατροφή | Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

08 Μαρτίου 2017
Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Με γάλα σόγιας, άπαχο ή σκέτο;

Αν ο καφές αποτελεί για σένα μία καθημερινή απόλαυση (και δεν τον πίνεις σκέτο), δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι σε φορτώνει με θερμίδες. Η επιλογή του αγαπημένου σου ροφήματος μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά σου για απώλεια βάρους ή να προκαλέσει φούσκωμα και ενοχλητικό πρήξιμο. Ποιος είναι λοιπόν ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου;

Με πλήρες ή άπαχο γάλα;

"Η διαφορά μεταξύ του άπαχου γάλατος και του πλήρες έγκειται στα λιπαρά" λέει ο διαιτολόγος  Joel Feren. "Το πλήρες γάλα περιλαμβάνει 3% λιπαρά που ισούνται με 8 ή 9 γραμμάρια λιπαρών ανά φλιτζάνι. Το άπαχο γάλα περιλαμβάνει 1% λιπαρά, οπότε λαμβάνεις 2.5 με 3 γραμμάρια ανά φλιτζάνι."

Αξίζει η συζήτηση για την επιλογή του γάλατος; Ο διαιτολόγος συμβουλεύει να επιλέγουμε άπαχο γάλα καθώς μας βοηθά να  εξοικονομήσουμε  περίπου 350 θερμίδες την εβδομάδα, ανάλογα με το πόσο γάλα που πίνουμε συνήθως. Σε ένα έτος (52 εβδομάδες) είναι 18.200 θερμίδες. "Θα εξοικονομήσεις πολλές θερμίδες κατά στη διάρκεια του έτους" τονίζει και προσθέτει ότι είναι μια αλλαγή που συμβάλλει στη διαχείριση του βάρους.

Τι ισχύει για το γάλα σόγιας;

"Είναι οριακά καλύτερη από το πλήρες γάλα. Η περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι παρόμοια με το πλήρες γάλα, αλλά θεωρώ ότι μερικές φορές η περιεκτικότητα σε λίπος μπορεί να διαφέρει μεταξύ τους. Απλά βεβαιώσου ότι γνωρίζεις τι είδους γάλα σόγιας πίνεις και πόσο λιπαρά έχει ανά φλιτζάνι" εξηγεί και συμπληρώνει "Η σόγια προσφέρει οφέλη για την υγεία. Πολλές μελέτες δείχνουν μια βελτίωση στην υγεία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με τη χοληστερόλη".

Μπορείς λοιπόν να απολαμβάνεις τον καφέ σου;

Ο ειδικός τονίζει ότι δεν πρέπει να πίνουμε τις θερμίδες. "Είναι σημαντικό να γνωρίζεις την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη και να έχεις επίγνωση του τι πίνεις. Μην υπερβαίνεις τους δύο καφέδες την ημέρα".

Τα σιρόπια προσδίδουν επιπλέον θερμίδες στον καφέ σου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να απολαύσεις το αγαπημένο σου ρόφημα αλλά με μέτρο. "Έχει σημασία και το μέγεθος του καφέ" τονίζει ο ειδικός. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσεις το Venti Caramel Latte με σαντιγί και να καλωσορίζεις τον σκέτο αμερικάνο.

Πηγή: madamefigaro.gr

Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Τα πρωτοσέλιδα των κυριακάτικων εφημερίδων

Τα πρωτοσέλιδα των κυριακάτικων εφημερίδων

...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Τα μυστικά για να στεγνώνουν τα ρούχα σας τον χειμώνα
Σας παρουσιάζουμε 9 μυστικά για να στεγνώνετε τα πλυμένα ρούχα σας πιο γρήγορα. Οι συμβουλές αυτές θα αποδειχθούν πολύ χρήσιμες για σας ιδιαιτέρως ...  
Έρχονται ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί παντού
Με συνοπτικές διαδικασίες και με ένα κλικ θα βγαίνουν στο «σφυρί» ακίνητα, οικόπεδα και επαγγελματικοί χώροι. Από την 21 Φεβρουαρίου, όλοι οι ...  
Τα πρωτοσέλιδα των κυριακάτικων εφημερίδων
...  
Το γυναικείο αξεσουάρ που έχει περισσότερα μικρόβια και από τη λεκάνη της τουαλέτας
Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γυναικείας καθημερινότητας και επίσης αποτελεί εστία πολλών μικροβίων σύμφωνα με τους ειδικούς. Πρόκειται για τη γυναικεία τσάντα και θα πρέπει ...  
Ξηλώνουν το άγαλμα της Νταϊάνα και του Ντόντι από τα Harrods
Εγκατεστημένο στο κατάστημα από το 2005, παρέμεινε στη θέση του μετά την πώληση του Harrods στον όμιλο Qatar Holding Το πολυτελές κατάστημα του Λονδίνου Harrods ανακοίνωσε ...