Αρχική | Διατροφή | Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

08 Μαρτίου 2017
Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου

Με γάλα σόγιας, άπαχο ή σκέτο;

Αν ο καφές αποτελεί για σένα μία καθημερινή απόλαυση (και δεν τον πίνεις σκέτο), δεν θα πρέπει να ξεχνάς ότι σε φορτώνει με θερμίδες. Η επιλογή του αγαπημένου σου ροφήματος μπορεί να σαμποτάρει την προσπάθειά σου για απώλεια βάρους ή να προκαλέσει φούσκωμα και ενοχλητικό πρήξιμο. Ποιος είναι λοιπόν ο πιο υγιεινός τρόπος για να πίνεις τον καφέ σου;

Με πλήρες ή άπαχο γάλα;

"Η διαφορά μεταξύ του άπαχου γάλατος και του πλήρες έγκειται στα λιπαρά" λέει ο διαιτολόγος  Joel Feren. "Το πλήρες γάλα περιλαμβάνει 3% λιπαρά που ισούνται με 8 ή 9 γραμμάρια λιπαρών ανά φλιτζάνι. Το άπαχο γάλα περιλαμβάνει 1% λιπαρά, οπότε λαμβάνεις 2.5 με 3 γραμμάρια ανά φλιτζάνι."

Αξίζει η συζήτηση για την επιλογή του γάλατος; Ο διαιτολόγος συμβουλεύει να επιλέγουμε άπαχο γάλα καθώς μας βοηθά να  εξοικονομήσουμε  περίπου 350 θερμίδες την εβδομάδα, ανάλογα με το πόσο γάλα που πίνουμε συνήθως. Σε ένα έτος (52 εβδομάδες) είναι 18.200 θερμίδες. "Θα εξοικονομήσεις πολλές θερμίδες κατά στη διάρκεια του έτους" τονίζει και προσθέτει ότι είναι μια αλλαγή που συμβάλλει στη διαχείριση του βάρους.

Τι ισχύει για το γάλα σόγιας;

"Είναι οριακά καλύτερη από το πλήρες γάλα. Η περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι παρόμοια με το πλήρες γάλα, αλλά θεωρώ ότι μερικές φορές η περιεκτικότητα σε λίπος μπορεί να διαφέρει μεταξύ τους. Απλά βεβαιώσου ότι γνωρίζεις τι είδους γάλα σόγιας πίνεις και πόσο λιπαρά έχει ανά φλιτζάνι" εξηγεί και συμπληρώνει "Η σόγια προσφέρει οφέλη για την υγεία. Πολλές μελέτες δείχνουν μια βελτίωση στην υγεία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με τη χοληστερόλη".

Μπορείς λοιπόν να απολαμβάνεις τον καφέ σου;

Ο ειδικός τονίζει ότι δεν πρέπει να πίνουμε τις θερμίδες. "Είναι σημαντικό να γνωρίζεις την ημερήσια θερμιδική πρόσληψη και να έχεις επίγνωση του τι πίνεις. Μην υπερβαίνεις τους δύο καφέδες την ημέρα".

Τα σιρόπια προσδίδουν επιπλέον θερμίδες στον καφέ σου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να απολαύσεις το αγαπημένο σου ρόφημα αλλά με μέτρο. "Έχει σημασία και το μέγεθος του καφέ" τονίζει ο ειδικός. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσεις το Venti Caramel Latte με σαντιγί και να καλωσορίζεις τον σκέτο αμερικάνο.

Πηγή: madamefigaro.gr

Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip

Ο αγαπημένος νεαρός λαϊκός τραγουδιστής, Λούκας Γιώρκας, παρουσιάζει το τρίτο κατά σειρά τραγούδι του με τίτλο ''Υποκρίνεσαι'', με την ετικέτα της νέας δισκογραφικής εταιρείας ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

''Υποκρίνεσαι'': το νέο τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και το αυτοβιογραφικό video clip
Ο αγαπημένος νεαρός λαϊκός τραγουδιστής, Λούκας Γιώρκας, παρουσιάζει το τρίτο κατά σειρά τραγούδι του με τίτλο ''Υποκρίνεσαι'', με την ετικέτα της νέας δισκογραφικής εταιρείας ...  
H τάση στα παντελόνια που κάποτε μας έκανε να διστάζουμε τώρα έγινε η αγαπημένη μας
Μοιάζει να έχουν περάσει αιώνες από τότε που το σετ της μόδας είχε εθιστεί στο χρωματιστό denim. Για πολύ καιρό, η προσοχή μας έχει ...  
«Fisherman’s Cap»: Από την Ύδρα στις παγκόσμιες πασαρέλες!
  Δυναμική εμφάνιση έκαναν φέτος τα καπέλα και ιδιαίτερα το λεγόμενο «Fisherman’s Cap» το οποίο θα συνεχιστεί να φιγουράρει και την καλοκαιρινή σεζόν. Οι ...  
Σχολικές Εξετάσεις: Συμβουλές «επιβίωσης» από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
Για μια ακόμη χρονιά, χιλιάδες μαθητές και μαζί μ’ αυτούς και οι οικογένειες τους δοκιμάζονται ψυχολογικά από τη διαδικασία των ενδοσχολικών και πανελλαδικών ...  
''Γαλακτοφέτες'' by Akis Petretzikis
Συστατικά Για το παντεσπάνι 3 αυγά 150 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη 1 κ.σ. εκχύλισμα βανίλιας 70 γρ. νερό ή υγρή σόδα 60 γρ. λιωμένο βούτυρο 80 γρ. αλεύρι ...