Αρχική | Διατροφή | Μετά τις γιορτές, τι;

Μετά τις γιορτές, τι;

Μετά τις γιορτές, τι;

Στη διάρκεια ενός φιλικού καφέ «πέφτει» η ερώτηση «Πώς θα χάσω τα κιλά που θα πάρω τις γιορτινές μέρες;». Η αλήθεια είναι πως, λίγο πολύ, όλοι τις γιορτινές μέρες δεχόμαστε κάποια πρόσκληση για φαγητό ή ποτό ή δεχόμαστε γλυκά κεράσματα από όλους όσους γιορτάζουν αυτή την περίοδο. Αποτέλεσμα: συν 0,5-2 κιλά στη ζυγαριά μας με την έλευση του νέου έτους!

Τις περισσότερες φορές, προκειμένου να επανέλθουμε στο σύνηθες βάρος μας ή να επιστρέψουμε σε ένα πρόγραμμα διατροφής, τείνουμε να ακολουθούμε ακραίες δίαιτες μονοφαγίας, αποτοξίνωσης και άλλες παρόμοιες, που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Αυτό που τελικά πετυχαίνουμε, όμως, είναι απώλεια κατακρατήσεων που προκλήθηκαν από τη χριστουγεννιάτικη υπερφαγία, απώλεια μυϊκού ιστού και μια μίνι απορύθμιση του μεταβολισμού μας, χωρίς στην ουσία να έχουμε κατορθώσει να μειώσουμε το σωματικό λίπος, που είναι και το ζητούμενο.

Ποια είναι, λοιπόν, η σωστή κίνηση;

Μετά το τέλος των γιορτών, επιστρέφουμε όσο το δυνατόν συντομότερα και με συνέπεια σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και δραστηριότητας:

·        Εφαρμόζουμε 3 κύρια γεύματα και 2 μικρά σνακ μέσα στην ημέρα.

·        Ξεκινάμε με ένα πλήρες πρωινό και δεν το παραλείπουμε, θεωρώντας πως «γλιτώνουμε» θερμίδες.

·        Δίνουμε έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης, κυρίως από λευκό κρέας (κοτόπουλο και ψάρι).

·        Δεν ξεχνάμε λαχανικά, φρούτα, νερό και ροφήματα χωρίς ζάχαρη (πράσινο τσάι ενδείκνυται).

·        Προτιμάμε απλές μαγειρικές παρασκευές (ψήσιμο, βράσιμο, ατμό), τουλάχιστον για τις πρώτες μέρες προσαρμογής μας.

·        Αποφεύγουμε οτιδήποτε μας δίνει παραπανίσιες θερμίδες (π.χ. γλυκίσματα, άλλωστε θα έχουμε καταναλώσει άφθονα…!).

·        Περπατάμε 30 λεπτά κάθε μέρα.

·        Κρατάμε ημερολόγιο καταγραφής των γευμάτων, των διατροφικών επιλογών μας και της άσκησης.

Με αυτές τις απλές κινήσεις, μπορούμε να επιστρέψουμε στην προ εορτών διατροφική μας κατάσταση και βάρος. Αν πάλι αντιμετωπίσουμε δυσκολία, ζητάμε συμβουλή και στήριξη από ειδικό διαιτολόγο-διατροφολόγο.

vita.gr


Σχολιάστε το άρθρο:

 

Διαβάστε ακόμα:

Χειμερινές Εκπτώσεις 2020: Πότε ξεκινούν - Πόσο θα διαρκέσουν

Χειμερινές Εκπτώσεις 2020: Πότε ξεκινούν - Πόσο θα διαρκέσουν

Χειμερινές εκπτώσεις 2020: Οι χειμερινές εκπτώσεις αρχίζουν πάντα τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται τέλη Φεβρουαρίου, δηλαδή στις 28 ή 29 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, ...

περισσότερα

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Τελευταία άρθρα

Πλούσιες βλεφαρίδες και πυκνά φρύδια σε πέντε βήματα
Είναι αδύναμες, σπάνε και αναπτύσσονται αργά; Τα παρακάτω tips θα βοηθήσουν τις βλεφαρίδες και τα φρύδια μας να γίνουν πιο πλούσια, πυκνά και ...  
Χρυσές σφαίρες: Σαρλίζ Θερόν και Ντάνιελ Κρεγκ μεταξύ των παρουσιαστών
Οι Σαρλίζ Θερόν, Οκάβια Σπένσερ και Ντάνιελ Κρεγκ θα είναι μεταξύ αυτών που θα παρουσιάσουν κάποια από τα βραβεία των Χρυσών Σφαιρών που ...  
Το γιαούρτι στην υπηρεσία της ομορφιάς
Το τρώμε για πρωινό, για επιδόρπιο, το βάζουμε στα θρεπτικά smoothies, το χρησιμοποιούμε σε διάφορες συνταγές αντί για φέτα ή κρέμα γάλακτος. Το ...  
womantime-cooking time: Σούπα με κάστανο που θα ερωτευτείς
Μια εντυπωσιακή γευστικά σούπα βελουτέ που θα λατρέψει όλη η οικογένεια.     Υλικά 500 γραμμάρια κάστανα βρασμένα και καθαρισμένα 1 κρεμμύδι 4 καρότα 3 κλωναράκια σέλερι 2κ. σούπας βούτυρο 1/2 φλιτζάνι γάλα Αλάτι πιπέρι Εκτέλεση Κόβουμε τα ...  
Οι 12 πιο πλούσιοι άνθρωποι του κόσμου για το 2019
Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις διαμορφώθηκε η κατάταξη με τους πιο πλούσιους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για το 2019 και η λίστα ανακοινώθηκε και ...